srijeda, 10. lipnja 2009.

hladna tjestenina

kolicine odredite sami,nas je cetvoro velikih i jedno malo,a svi volimo tjesteninu(ja bi rekla pastu,hvala Stevo :) ) tako da ja uvijek pripremam vece kolicine...
sastojci:
tjestenina(vrecica)
dimljeni losos(stavila sam 100gr.) moze i bez lososa
paprika (pola paprike)
rajcica(2 kom.malo veca,odstraniti kostice)
kiseli krastavac (5-6komada,malih)
zelene masline(6kom.)
sok 1 limete,maslinovo ulje,sol i suhi persin
priprema:
u kljucalu slanu vodu staviti tjesteninu da se kuha...za to vrijeme isjeckati povrce na sitne kockice...
kada je tjestenina kuhana(pazite da se ne prekuha)procijediti ju i dodati 2zlice maslinovog ulja...sjeckani losos i dobro promjesati,nakon toga dodati sjeckano povrce i malo sjeckanog persina(ja stavim suhi)...dobro izmijesati te dodati iscijedjeni sok limete(moze i limun)...postepeno hladiti na sobnoj temperaturi(par puta promijesati) nakon toga staviti u hladnjak...moze posluziti kao predjelo ili lagano glavno jelo dok traju ljetne vrucine...



dobar tek...

Broj komentara: 6:

  1. Pull, verovala ti ili ne, danas (u stvari uskoro, krećem za sat vremena)idem na ručak kod sestre (sestra od tetke)i imaš prava iz tri (3) pogadjati šta će biti za ručak! Pogodila si! 'ladna pasta, testenina ili testo sa ribljim mesom i svim mogućim povrćem i još nekim stvarčicama. Pozdrav iz Subotice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je vejrovatno najsvjeziji ljetni rucak koji se moze napraviti. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Stevo,to smo se nas dvije dogovorile,ona priprema,ja slikam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno, a ja sam već sve smazao!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakvi superski recepti, svaka cast!

    OdgovoriIzbriši