ponedjeljak, 8. lipnja 2009.

slagana pita sa porilukom i tikvicom

sastojci:
1 poriluk(veliki)
2tikvice(srednje velicine)
1/2kg.gotovih kora(jufki)
200gr.sira(ja sam stavila zrnati)
4jaja
10zlica kiselog vrhnja(velike,vrhom pune zlice)
5zlica ulja
sezam za posipanje zadnje kore


priprema:
poriluk isjeci na kolutice i dobro oprati(da se kolutici odvajaju)),ocijediti i staviti u zdjelu za mijesanje,tikvice oljustiti i izribati i dodati poriluku,dodati jaja,sir,ulje,5 zlica vrhnja i sol...sve dobro izlupati...
namastiti pleh ili tepsiju,staviti jednu koru i nanijeti smjesu,prekriti drugom korom i tako slagati dok ima fila...zadnje 3 kore,premazati sa preostalih 5 zlica vrhnja(bez fila,samo vrhnje,fil ste vec potrosili)...


na kraju posuti sa sezamom i staviti peci u zagrijanu pecnicu(220*)sve dok lijepo ne porumeni(prva od ove dvije donje slike,je losije osvjetljenje)izvaditi pitu i poprskati je hladnom vodom(samo malo poprskati)...isijeci na kocke,posluziti toplo...


dobar tek...



Broj komentara: 6:

  1. Ovo mi se čini kao dobra klopa koja je bliska bureku sa sirom. Pull, u Subotici lepo vreme. Pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, I have awards for you! Come to my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo obоžavam, pravim nešto slično samo bez kora.... super je recept probaćemo..

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala svima na komentarima...Stevo i ovdje je ugrijalo,samo ja bas i ne volim ljeto...vise sam ,,kisni covjek,,volim zimu,snijeg,vjetar(pogotovo nasu buru) :)

    OdgovoriIzbriši