nedjelja, 14. lipnja 2009.

zapecena pogaca

treba iskoristiti stari kruh,pa evo jedan od nacina za iskoristiti pogacu koja je ostala od jucer...
stavljala sam namirnice koje uvijek imam u hladnjaku,tako da za ovo jelo i ne treba nesto posebno...
700gr.pogace(toliko mi je ostalo)
600ml.mlijeka
3jaja
200ml.kiselog vrhnja
sir svjezi(par zlica)sir za pizzu(topljivi)malo naribati(par feta)
sol,malo maslaca,presin,vlasac...

mlijeko,sol i malo maslaca staviti da zakuha...pogacu isjeci na fete i sloziti u pleh,preliti sa kljucalim mlijekom(nek su fete dobro prelivene)staviti ribani sir,svjezi sir i smjesu od jaja i vrhnja(jaja i vrhnje samo izlupate)posuti persinom i vlascem...


preko toga sloziti novi red feta od pogace i ponoviti postupak...
staviti peci u zagrijanu pecnicu 180* ,nek se pece oko 35min. paziti da ne izgori(neke pecnice znaju biti,,jake,,)... kada je peceno izvaditi ,isjeci na kocke i posluziti toplo...




dobar tek...

3 komentara:

  1. hahahahhaa,ja ti kazem da sam budna vecinu noci,zar sumnjas u moje rijeci :) nocna sam u zadnje 3 i pol god. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ti i mali ste zamijenili noć za dan i to treba hitno kod oboje promijeniti!!

    OdgovoriIzbriši