nedjelja, 28. lipnja 2009.

pauza

samo da vas obavijestim,da trenutno,nemam vremena za postavljanje recepta...prebukirana sam i lijena za fotkanje i pisanje...vrucine,sparine i duge dane bas i ne volim,tako da cu napraviti pauzu...lijep i ugodan odmor svima vama,koje planirate,negdje na ljetovanje :) veliki pozdrav svima iz Pule...

Broj komentara: 12:

  1. Čekamo te da se vratiš sa novim receptima :)))))
    uživaj i odmaraj...

    OdgovoriIzbriši
  2. I tebi pozdrav iz Pule he he he :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Slušaj Pull iz Pule, dobro se odmori, ja već odmorio svoje ali bez pisanja se ne može makar bilo pedeset u 'ladu. Pozdravlja te Stevo iz Sabatkienzisa i iz Subotice pored jezera Palić, ili obrnuto - kako ti volja. Tyao!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bila sam prosli tjedan u Puli, nije bilo vruce ali vjerujem da prava sparina tek dolazi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti za onaj recept za jufku, meni je nakon bezbroj pokusaja napokon poslo za rukom da ju razvucem!!! Uspjelo ti je nemoguce:)

    OdgovoriIzbriši
  6. heej, razveseli nas povratkom i nekim novim recepticem!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepo si se odmorila a sad natra, vec sam nestrpljivaaaaaaaaaaa...............................Anam .......princes je nestrpljivaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  8. Merry Christmas and Happy New Year! XO
    Nina

    OdgovoriIzbriši
  9. May all your dreams come true and may you be blessed with all the best things in life!
    Happy New Year 2010! XO

    OdgovoriIzbriši
  10. Pull, ovo je tvoj zadnji post...
    Naučila sam od tebe dosta, o burecima, pitama, jufkama, bosanskoj kuhinji...
    Hvala ti! Bila mi je čast čitati te i učiti od tebe. I vraćat ću se ja ovamo, to znam.
    Ja te pozdravljam tamo gore, jer tamo zasigurno jesi!

    OdgovoriIzbriši