petak, 29. svibnja 2009.

orada s krumpirima

koliko god ja ne volim ribu koju moram cistiti od koscica,toliko je moj muz voli...imam straha od riblje kosti,ja je obicno i ne jedem,djeca jedu,ali samo dok im tata cisti ribu...
ove male orade je muz dobio od prijatelja ribara,inace ja ih kupujem velike(lakse se ciste)
za ovaj objed nam treba:
riba,krumpir,cesnjak,persin i zacini...
krumpire oljustiti i isijeci te zaciniti,vegetu nikako ne vidim u kontaktu s ribom,ali krumpire zacinim vegetom(djeca vole zacinjene krumpire) i solju i naknadno dodam ribu(ociscenu) koju zacinim s uljem i solju...

pripremljene krumpire i ribu,pokriti folijom i peci u zagrijanoj pecnici(250*)oko 15min.
nakon tog vremena otkriti tepsiju i jos peci dok ne porumeni(ne predugo peci)
sitno isjeckati cesnjak i persin te pomijesati s maslinovim uljem...preliti preko pecene ribe...


dobar tek...


4 komentara:

  1. Obožavam orade i nije mi problem čistit kosti, imam neki svoj sistem čišćenja pa obično prije nego počnem jest očistim svima pa na kraju sebi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. rado bi im i ja ocistila,ali ne znam ni sebi :) a tata je nekada konobario(vkv konobar) u jednom ribljem restoranu i to je za njeg maciji kasalj(kao meni pitu praviti)...pokusala sam par puta ocistiti ribu,ali nije vise bila za nis,lakse bi bilo jesti kosti nego meso :P meni je najdraze ono naj jednostavnije:lignje,oslic(bez kosti)kozice,skoljke itd.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bi ipak radije jednu veću oradu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno!Mozes probati s nekom drugom ribom npr. filetima oslica, tamo nema kosti :)

    OdgovoriIzbriši