srijeda, 25. ožujka 2009.

pita s paprikama

-1/2kg.paprike,operite i ocistite od sjemenki...sameljite kratko u sjeckalici ili isjecite na sitno(da se ne osjeti ljuskica,kad je peceno)...
-dodajte 3 jaja,dva prstohvata soli(ili zlicicu i pol,cajnu malu,ne vrhom punu) pola praska za pecivo i 10 zlica brasna...umjesite zlicom,samo da se smjesa izjednaci...
-smjesu izlijte u namascenu tepsiju i poravnajte zlicom(tepsija,prom.28) ...

-stavite peci u zagrijanu pecnicu(250*) dok lijepo ne porumeni(nek ne uhvati jaku boju,da se ipak osjete,paprike)...kad je pecena,premazite je cjelim vrhnjem(kiselim) i vratite u pecnicu,jos 3-5 min....


dobar tek...


1 komentar:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60,000.00 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši