četvrtak, 21. svibnja 2009.

tagara

tagara je u mom kraju ustvari zemljena posuda,nesto izmedju lonca i serpe ima specifican oblik...u njoj se kuhalo(dinstalo) povrce i meso na laganoj vatri i dosta dugo...u nekim krajevima tagara je zemljena posuda u kojoj se drzala zar, ispod posude, u kojoj je bilo ovakvo jelo,koje je trebalo uvijek biti vruce... evo ova moja tagara nije zemljena,nego obicna tepsija s poklopcem,jelo je,recimo slicno,onom iz tagare...
sastojci:
junece meso(od prednje cetvrti)
povrce:luk,krumpir,cesnjak,rajcica,patlidjan(ogulite mu koru),persin,mrkva,mahune,trebalo bi biti i paprike,ja je nisam stavila,zbog korice koja se odvoji kod dinstanja...kolicine zavise od velicine tepsije...
-meso isjeci na malo vece komade i staviti na dno tepsije,na meso slagati povrce:luk,patlidjan,cesnjak,mrkvu,krumpire,rajcicu,persin i mahune
-posoliti,popapriti i dodati vode ,toliko, da dodje do sredine tepsije
- poklopiti tepsiju i peci u zagrijanoj pecnici(220*)sat vremena,izvaditi ,zaliti sa pasiranom rajcicom(ne previse) i malo kiselog vrhnja,vratiti u pecnicu,ali, ovaj puta otvorenu tepsiju i pustiti da krcka jos 15-20min.
odlicno je...

dobar tek...

Broj komentara: 5:

  1. Ova me tagara vratila u najljepše dane kada sam bila u posjeti svojoj prijateljici i kumi u Tešnju. Pripremila je tagaricu. I sada se sjećam kako je to bilo ukusno jelo iz te zemljane posude. Oh, Bože, kako je to davno bilo!

    OdgovoriIzbriši
  2. :)
    a kako je tek mirisalo,mmmmmm,pa domaci kruh,ja sam volila umakat kruh u ovaj saft,doduse rijetko se to pravilo,mozda mi je i zato bilo tako dobro ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Danas je kod mene bilo nešto slično ovome, i slušaj Pull, baš sam se dobro najeo, :D Pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  4. Need a Debt Loan To Pay Off Bills?
    Take control of your debt today
    Available Now Business Expansion Loan Offer?
    Do you need a loan to pay off Bills?
    Do you need a loan?
    Do you need Personal Loan?
    Business Expansion Loan?
    Business Start-up, Education,
    Debt Consolidation Loan
    Hard Money Loans
    Loan for any thing ?
    We offer loan at low interest rate of 3%
    Loan with no credit check,
    Email us: financialserviceoffer876@gmail.com
    Call or add us on what's app +918929509036

    OdgovoriIzbriši