ponedjeljak, 18. svibnja 2009.

kozice s pastom

sastojci:
1. vrecica paste
2. 1/2kg.kozica
kod mene je 4 odrasle osobe,pa nam je ovo bilo taman,vi kolicinu odredite prema broju osoba koje ce jesti...
priprema:
-pastu skuhajte kao i obicno,u slanu kljucalu vodu stavite kuhati pastu,pazite da je ne prekuhate...procijedite,dodajte malo maslinovog ulja,promijesajte i poklopite...
-kozice operite i ocijedite
-u serpicu stavite malo maslinovog ulja,ulje zagrijati ali ne i pregrijati
-dodajte kozice,sjeckani cenjak(ja stavim 6 cesnja cesnjaka)malo persina i soli i uz mijesanje przite oko 10-ak min.
-dodajte pasiranu rajcicu(oko 200ml) te jos kratko proprzite(4-5min.)
servirajte pastu na veliki plitki tanjur i preko paste stavite gotove kozice i par kriski limuna...
odlicno je

dobar tek...

4 komentara:

  1. Vau, ovo izgleda savrseno. Samo treba imati srece i potrefiti fine kozice na placu ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala jubi :) da budem iskrena kupim prve na koje naletim,niti neznam kako izgledaju losije ili bolje,meni je to sve isto :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ejjjj! Ćao! Sve je ok! Cenim Taljane, ali pasta je za mene ona stvar za zube; smatram da i Horvati I Serbi imaju reč TESTO, a svetu da plate miljune dolara i eura one dve spomenute nacije... svet ne bi ni za koje pare da menja pastu (za zube)za testo. Veoma sam zainteresovan za jengleza kako izgovara testo. I na kraju da ne smetnemo s' uma da sam ja Madjar! Szija puszi!

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahahahahahha,e bas si mi falio :) kriva sam,jer sam krivo napisala,nije pasta,nego pašta :) tj.u mom kraju bi ovo bile makarone :)

    OdgovoriIzbriši