nedjelja, 12. travnja 2009.

sampita

potrebni sastojci:
9jaja
32zlica secera(velikih)
2zlice kokosovog brasna
5zlica brasna(glatko)
5zlica mlijeka
5zlica ulja

priprema:
-odvojiti zumanjce od bjelanjca...

-u zumanjca dodati:
5zlica secera
5zlica brasna
5zlica mlijeka
5zlica ulja
2zlice kokosa(kokos nije uvjet,ali je meni bas odlican dodatak)
sve sastojke izlupati i izliti u namascu tepsiju ili pleh(vel.30)....staviti u zagrijanu pecnicu(250*)i peci dok lagano ne porumeni(oko 10-ak min.)...izvaditi iz pecnice nek se hladi...


-u bjelanjca dodati 9 zlica secera i miksati oko 20min.
-u posudu za kuhanje staviti 18zlica secera sa 18zlica vode i staviti da zavrije...pustiti da kuha 6-7min.
-skinuti sirup od secera i vode i pustiti oko 1min.nek stane...
-sirup lagano sipati u snijeg od bjelanjaca i istovremeno miksati naj vecom brzinom,dobro paziti kada dodajete sirup,tanki mlaz sirupa sipati izravno na zice miksera(ako ga preprzo sipate i u vecoj kolicini,moze doci do secernih grudvi)...
kada ste izlili cijeli sadrzaj sirupa,miksajte jos oko 5min.
-istresite na pecenu koru i ravnomjerno rasporedite...zagladite povrsinu i stavite u zagrijanu pecnicu,tek toliko da se uhvati korica(nekoliko sec.)
ohladiti i sjeci na kocke....mozete je ukrasiti sa,ribanom cokoladom,cokoladnim mrvicama ili samo pospite cokoladom u prahu...




dobar tek...


Broj komentara: 9:

  1. Prekrasna šampita!!!! Nisam ju odavno jela, mislim skoro deset godina :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolačić lijepo izgleda:)
    Na mojem blogu U mojoj kuhinji 1 dodijelila sam ti nagradu koju si blogeri međusobno dodjeluju, ako hoćeš, možeš preuzeti logotip.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast, šampita izgleda slasno!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam cure...sanela,hvala na dodjeli nagrade,bas sam sretna,ali...ja sam tuta za racunala,tako da,niti znam preuzeti nagradu,niti staviti link do tebe(tvog bloga)...evo ti moj email,pa ako ti se da(ako imas vremena)da mi objasnis kako da to napravim,bit cu ti zahvalna...zbog mog neznanja,je doslo do toga da sam ostala bez predhodnog bloga(mislim da je do mene)

    OdgovoriIzbriši
  5. sorry,zaboravih email
    sijana7@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. kakav prekrasan recept za šampite! Hvala ti pull, mislimo na tebe mada nisi više s nama...

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja sestro nisi sa nama ali ostace recepti za one koji zele da kuhaju,Voli te tvoja sestra

    OdgovoriIzbriši
  8. meni je uvjek problem taj šaum za šampitu već nekiliko puta bezuspješno ga pokušavam napraviti
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši