utorak, 14. travnja 2009.

coko keksi

potrebni sastojci:
200gr.brasna(glatko)
50gr.maslaca(sobna teperatura)
2zlice secera(velike pune)
1zlica kakaa
1/2praska za pecivo
prstohvat soli(mali)
6stangi cokolade za kuhanje(od 100gr.)
2zlice mascarpone sira
priprema:
sve sastojke staviti u posudu za mjesanje(osim cokolade)...
cokoladu prije stavljanja rastopiti i staviti u sastojke kad je mlaka...
dobro umjesiti(rukom)...

oblikovanu kuglu prebaciti na pobrasnjenu povrsinu i razvaljati na debljinu malog prsta...
oblikovati casom ili salicom,manjeg promjera,prije nego oblikujete casu ili salicu stavite u brasno(da se tijesto ne lijepi)...
oblikovane kekse slagati u NEnamasceni pleh ili tepsiju i staviti peci u zagrijanu pecnicu(180*) 15min.
nepecene keksice mozete ukrasiti kokosovim brasnom,koje lagano utisnete prstom...
mozete ih preliti i rastopljenom cokoladom(kad se ohlade)ili puniti kremom ili mermeladom pa sastavljati...




Broj komentara: 5:

  1. Super keksići, a ja volim čokoladu :)
    Imaš kod mene nagradu

    OdgovoriIzbriši
  2. KAKO sam postao pobjednik nakon toliko mnogo neuspjeha ATTEMPT dobivanje kredita ....

    Osjećam se tako blagoslovljeno i ispunjeno. Nerado sam se prijavio za zajam koji sam čuo za online jer sve izgleda previše dobro da bude istinito, ali bio sam uvjeren i šokiran kad je moj prijatelj na mom mjestu posla dobio zajam od Progresive Loan INC i oboje smo potvrdili i ja sam išao naprijed da primjenjujem, danas sam ponosan vlasnik moje tvrtke i zarađivati ​​novac za moju obitelj i sretnu mamu. Pa ja sam Annie Joe po imenu iz Pauls Valley, Oklahoma. Kao samohrana majka s troje djece bilo je teško dobiti posao koji bi mogao voditi brigu o meni i mojoj djeci, a imala sam toliko novčanica za plaćanje i kako bih to učinila najgore, imala sam loše kreditne pa nisam mogao dobiti zajam od bilo kojeg banka. Imala sam idealan početak poslovanja kao frizera, ali nisam imao kapitala za početak, Probao sam sve vrste banaka, ali nisam uspio dok se moj suradnik nije javio bogoslužnom vjerovniku koji oglašava kako bi mogao dati zajam u 2 % kamatna stopa. Šaljem im poštom putem službene adrese e-pošte (progresiveloan@yahoo.com) i odmah sam dobio odgovor, a moj je kredit odobren, a ja sam bio upućen na web mjesto Banke gdje sam povukao kredit izravno na moj račun. Za rezanje priče kratko sam ponosan na svoju frizersku tvrtku i obećavam svjedočiti svijetu kako se moj život pretvorio .. Ako vam treba bilo kakav zajam, savjetujem vam da kontaktirate Progresive Loan INC i financijski se podignete E-mail: progresiveloan@yahoo.com ILI poziv / tekst +1 (603) 786-7565



    OdgovoriIzbriši
  3. Need a Debt Loan To Pay Off Bills?
    Take control of your debt today
    Available Now Business Expansion Loan Offer?
    Do you need a loan to pay off Bills?
    Do you need a loan?
    Do you need Personal Loan?
    Business Expansion Loan?
    Business Start-up, Education,
    Debt Consolidation Loan
    Hard Money Loans
    Loan for any thing ?
    We offer loan at low interest rate of 3%
    Loan with no credit check,
    Email us: financialserviceoffer876@gmail.com
    Call or add us on what's app +918929509036

    OdgovoriIzbriši
  4. Need a Debt Loan To Pay Off Bills?
    Take control of your debt today
    Available Now Business Expansion Loan Offer?
    Do you need a loan to pay off Bills?
    Do you need a loan?
    Do you need Personal Loan?
    Business Expansion Loan?
    Business Start-up, Education,
    Debt Consolidation Loan
    Hard Money Loans
    Loan for any thing ?
    We offer loan at low interest rate of 3%
    Loan with no credit check,
    Email us: financialserviceoffer876@gmail.com
    Call or add us on what's app +918929509036

    OdgovoriIzbriši



  5. Srdačan pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka troje djece, želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobila kredit od 50,000 eura po kamatnoj stopi od 3% od bogobojazne žene, gospođe Vladimire Franke, ako zainteresirani ste za zajam molimo kontaktirajte dobrog zajmodavca i uvjeravam vas da je sigurno dobiti zajam od nje u redu? E-adresa za kontakt: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši