ponedjeljak, 6. travnja 2009.

brza rolada

-kolicine su za veliki pleh(iz pecnice)
7 jaja
7 zlica secera
7 brasna(glatko)
1 prasak za pecivo
dobro izmiksati jaja i secer secera, dodavati brasno i lagano mjesati(zlicom) ne miksati(ni pod razno) i dodati prasak za pecivo i opet lagano promjesati...

-pleh,pomastiti s uljem i pobrasniti(ili stavite papir za pecenje)ja radim bez papira....izliti smjesu u pleh i lagano rasporedite po plehu(lupkajte pleh s donje strane)da se smjesa rasporedi.... ovo je osnova za biskvit za rolade i kore za torte...
-staviti u zagrijanu pecnicu(200*) i peci od prilike 10-12 min. u medju vremenu smocite krpu i dobro otresite,stavite na stol...pecenu roladu,prije okretanja odlijepite od rubova pleha(ako se zalijepila)....
-okrenite pleh na vlaznu krpu...provjerite,da li se odvojilo(obicno ide vrlo lako)ako nije,prelazite mokrom krpom preko dna pleha(hladna mokra krpa)da se dno rashladi i pusti sadrzaj....


-zarolajte u krpu koju ste stavili ispod i pustite nek se malo ohladi ...
-kad se malo ohladilo(ne mora skroz)odmotajte i premazite meremladom koju volite,stavite mljevene orahe,ljesnjake ili bademe(ja sam stavila bademe)...
-ponovno zarolajte(bez krpe,naravno) i stavite u hladnjak da se ohladi...



-ohladjenu roladu,pospite secerom u prahu ili rastopite cokoladu pa prelijte...
-ovaj biskvit mozete puniti svim kremama i ukrasavati na sve nacine...ja sam prikazala naj jednostavniji,meni naj drazi(ne volim jako kremasto)...



dobar tek...




Nema komentara:

Objavi komentar