četvrtak, 19. ožujka 2009.

ustipci

pocet cemo s naj- jednostavnijim receptima....
-za ustipke nam treba:
3jaja
500gr.brasna(glatko)
1/2l vode
mala zlicica soli
-sve sastojke staviti u zdjelu i dobro izlupati(zlicom)...

-u tavicu staviti salicu ulja(srednja salica za kavu)oko 1dcl.

-ulja zagrijati na laganoj vatri i zlicom vaditi smjesu i stavljati na ulje....ulja se nesmije pregrijavati(da gori)....

-pustiti da porumene sa jedne,pa sa druge strane....ustipke vaditi na tanjur u koji smo stavili papirnate salvete(da upije visak masnoce)....

-ustipke mozete pripremati na vise nacina....prazne,dodavati sve sto zelite u njih(ovdje sam dodala sparuge)mozete dodati sjeckanu salamu ili suhe zacine....dok su jos vruci izmedju 2 ustipka stavite sir i tako ce te imati mini sendvice....
-zagrijte 2 zlice kiselog vrhnja pa ih prelijte(odlicno je i na taj nacin)
-mozete ih mazati i mermeladom ili nutelom,sve sto pozelite....


dobar tek...




3 komentara:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60,000.00 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj suprug i ja ne možemo dovoljno izraziti koliko nam je ova kompanija pomogla u izuzetno teškom procesu kupovine kuće! U početku smo se malo bojali koliko je potrebno za odobrenje kredita, međutim, kroz sve to, Kreditno-kreditne institucije i cijelo osoblje nikada nisu odustali od nas i ostali su uz nas i educirali nas do kraja i sada smo spremamo se za useljenje u naš prvi dom! Hvala vam puno POVOLJNI KUĆNI KREDITI od 120.000 dolara!" kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam putem e-maila: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili +393512114999
    ili email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši