srijeda, 25. ožujka 2009.

pita zvana baba

-1kg.krumpira(a moze se napraviti i sa samo jednim krumpirom,onda se poveca kolicina brasna) 2 zlicice soli(male,ne vrhom pune)
15 zlica brasna
300ml.vode
-oljustimo krumpire i isjecemo na ,malo,krupnije kockice...dodamo sol,brasno i vodu i zamjesimo smjesu(zlicom) samo toliko da nema grudvica brasna...
-smjesu izlijemo u namascenu tepsiju ili pleh...mozete,prije izlijevanja,malo zagrijati namascenu tepsiju u pecnici(tjesto se nece zalijepiti za dno)...
-stavite peci u zagrijanu pecnicu(250*)...dok lijepo ne porumeni...
-ovu pitu mozete zaliti i samo sa kljucalom vodom u koju dodate,malo soli i malo maslaca(2dcl.vode,prstohvat soli i malo maslaca)...i na taj nacin je dobra....ovu cemo zaliti mlijekom 1/2l.mlijeka,prstohvat soli i zilicicu maslaca,stavimo da zavrije(prokljuca) i polijemo po vrucoj piti...isjecemo na kocke...
-posluzimo uz salatu(po vasem izboru)
dobar tek...



2 komentara:

  1. U smjesu dodati jedno jaje malo bibera i prasak za pecivo dosta je bolja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60,000.00 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    OdgovoriIzbriši